Stop whispering

Sitter här och lyssnar på Radiohead och funderar på om Idol är värt att engagera sig i. Idag är det verkligen latsöndag i dess rätta bemärkelse och jag ska inte göra nåt annat än att se på film, sova och bara lata mig. Planerandet inför Australien verkar vara under kontroll, med undantaget att jag måste börja skriva CV. Kanske tar jag tag i det senare. Funderar på att se om den lilla "långfilmen" som de första två avsnitten av House i säsong 6 var. Det här är början av första avsnittet (and whaddayouknow, lite Radiohead dyker upp)




Igår var jag barnvakt och hade sällskap av två fina vänner, och vi åt indisk mat och såg återigen på Titanic medan lilla tjejen sussade så sött inne i sitt rum. Det blev ganska sent, halv tre, men det var mysigt och jag hade ju ändå sovit så länge på dagen så jag var inte trött.

I fredags var vi ute efter mycket fram och tillbaka om vi skulle dra ut eller inte haha. Först Paolas 18-årsfest där vi fick massor med god mat och en alldeles för god banantårta, sen kära Hugo som jag kommer sakna lite grann att gå till när jag är i Aussieland. Fast det finns nog bättre ställen där, även om jag bara kommer gå ut regelbundet där om min ekonomi tillåter haha.



   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0