A small walk down memory lane

Kan inte sova så underhåller mig själv med att rensa bland alla bilder jag har lagrat på denna dator. Och snacka om att jag har hittat en del intressanta sådana haha....

   
Bild från förra året, och sen i typ sjuan när vi var på NT och hälsade på, och när jag gick i fyran...haha


Bild från 2001, på min fina vovve Shanza. Lilla gumman!
 
  
Haha, bild från förra året, och SEN har jag verkligen ingen aning om varför jag ser ut sådär på bild två!!
Och sen en bild från åttan...väldigt pixlig haha.

   
Anna och jag typ 2006, Milla och jag samma år, Mirela och jag 2007, jag i nian 2007...kemilabbarna var mycket mer seriösa på gymnasiet sen (not).



Jag i tandställning! 2007, usch vilken pina det var att äta ris, hamburgare och allt annat som lätt fastnade haha.



Och såhär såg jag ut innan nians middag, 2007.

Borde fasen framkalla alla gamla bilder - har betydligt fler än dessa! Orkar inte lägga upp alla bara haha....


Kommentarer
Postat av: Sandy.

Hahha jag rådiggar bilden med pannbandet! Du ser nästan lite fjortis ut där, med sminket liksom. hahha Usch,mina fjortosbilder är inte vackra...

2010-09-28 @ 14:52:48
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0