Du får mig att förlora

Jag har ungefär sex veckor kvar här i Sverige tills jag flyger iväg till ett annat liv i ett annat land. Det känns läskigt. Tänkte bara att jag skulle säga det i brist på annat. Jag gör nämligen ingenting idag, varken jobb eller tripp till stan blir det. Och Söderköping kryllar inte direkt med roliga saker att göra. Däremot är det skönt att kunna sova till elva med gott samvete. Tänk att man brukade vara i skolan den här tiden. Times change.

Och inatt hade jag en så underbar dröm som jag bara inte ville ska ta slut. Och det är jobbigt att inse att det inte är ens verklighet när man vaknar. Fan också.


Det är så synd att du är så söt....

Kommentarer
Postat av: Sandy.

Hoppas du hade en riktigt skön ledig dag! :)

2010-09-21 @ 20:09:26
URL: http://onlyfortherecord.blogg.se/
Postat av: Liz

Förstår känslan! Har också haft ett liv framför mig utomlands, det blir konstiga känslor innan! Mycket tankar och så:)

2010-09-21 @ 23:00:13
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0