No one's gonna love you more than I do



Den här bilden tog min fina mamma på mig när jag var... jätteliten? Hon hade en kamera där man verkligen inte kunde förhansgranska sina bilder som på dagens nymodigheter. Trots det lyckades hon fånga den här lilla bebisen på ett alldeles magiskt sätt och jag hoppas att jag får glädjen att ta bilder på mina egna barn någon gång.
Fast mamma gjorde mer än så. Hon uppfostrade mig till att bli den jag är, vilket jag har förstått är en ganska bra person. Hon gav mig mitt överjag som har gett mig så mycket i sin tur. Hon satte mig på den här fina jorden, och det är ju en mening med allt, och jag tror verkligen att meningen med vår vistelse här är, kort och gott, KÄRLEK. Min älskade mamma har gett mig mer än jag någonsin kan ge tillbaka, förutom till mina egna barn kanske. Och jag hoppas och tror att min mamma finnas kvar så hon kan hjälpa mig med även det.
Vet inte riktigt vart jag får allt det här kommer ifrån just idag, men kanske är det för att jag snart åker halvvägs runt jorden bort från henne. Och inte bara henne, från alla fina människor som finns här i närheten av mig. Och det är ju lite tråkigt, men samtidigt så ser jag framåt och Australien kommer nog bli mitt livs äventyr.

Nu ska jag ringa min mamma. Ta hand om era också. Puss.


Har förresten en ny last.fm-användare :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Så himla söt:D

Såg nu att du hade skrivit att ni ska till KTH i början av oktober. Jag har bestämt mig för at hoppa av skolan så jag kan följa med vilken dag som helst. Säg till innan ni åker:D

2010-09-23 @ 18:47:41
URL: http://lovingvintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0