Allt det där om att vara på väg nånstans

när man är tillbaks där allt började

Nä jag vill ju verkligen inte flytta ifrån vår lilla stad. Igår var det nittio procent killar i Krokek och till slut var jag ensam med hundra procent killar på Puls (kan inte sluta kalla det för Otten i mitt huvud). Rockade loss på dansgolvet och när bussen gick till Sörping följdes jag dit av GP och Jonathan, blev lite glad i hjärtat när de är så gulliga. Och lite ledsen i hjärtat när jag inser att jag har så mycket här, varför insåg jag inte det när jag sökte städer att plugga i? Äsch, allt blir ju vad man gör det till som jag brukar säga till andra men alldeles för sällan mig själv.
Rolig kväll igår iallafall! :D








Nu regnar det som sagt Cape Tribulaiton-style utanför fönstret och jag kirrar filmer att se inatt medan jag väntar på min dom. Jobbet kanske får mig att tänka på annat? Nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0