And everything will surely change

Har haft både dipps and upps sen jag flyttade till Lund gällande den psykiska hälsan haha. Sömn har jag fått alldeles för lite av och det vore fint att bara lägga sig nu och vakna kl 6 imorgon som vanligt, utvilad för en gångs skull! Men nu blir det städning och lite uppackning och annat skoj. Igår var vi på det fetaste utediscot nånsin, en hel parkering fylld med 9 olika sektioner och 600 pers, inte visste jag att det kunde va så kul att sitta på asfalt med två nanofysiker och byta ärmar. Ikväll var det vindsurfing men pallade inte att gå, bra val enligt mig och Lisa! Imorgon får vi veta vilka vi kommer älska, hata och minnas resten av våra liv i och med att vi blir indelade i ateljeér (klasser) om 15-20 pers. I ett UNDERBART NYTT RENOVERAT HIGH-TECH A-HUS!! I'm lovin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0