Nöjd.

Har inte en enda sak att klaga på just nu. Kanske att jag måste jobba imorgon, tio timmar, men vad gör det när jag jobbar mitt sista pass på Strömmen nästa söndag?

Lund, arkitektprogrammet, jag kom in. Herrejävlar i havet, eller jag kanske borde säga tack till min vakande ängel som överpresterar over and over again. Och nu har jag någonstans att bo också, med en trevlig Stockholmstjej, mitt inne i Lund. Alltså.... händer det här verkligen?

På måndag börjar jag flytta och på söndag nästa vecka hyr jag en skåpbil och drar ner med alla mina saker definitivt. Det känns så himla overkligt så det finns inte.


I'M GONNA BE THE MOST AWESOME ARCHITECT EVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0