We must do as we are told

Jahopp blogga var det ja! Har helt enkelt jobbat järnet och när jag inte gjort det har jag varit ute i solen eller styrt med andra saker, så det är väl bara sunt när det inte bloggas egentligen. Har jobbat dag 4 av 7 i rad nu, ledig fredag, sen är det bara att köra fem dagar i rad igen. Går som smort asså! Och augusti är det idag, den här månaden ska jag börja på universitetet, så enormt konstigt. Grundkursen i matte får vi hoppas lägger lite krut i mig i början så att jag kommer igång med det här med att få saker och ting gjorda, nätbaserade kursen gick ju åt skogen kan man säga! Annars har jag börjat peppa KTH nu och kommer jag in någon annanstans så är det ju bara en bonus :)

Nä nu ska jag äta upp min yoghurt och lägga mig, några timmars sömn för sedan är det jobb kl 06.30, härligt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0