The beauty and the beast

Åh vad det är härligt att vara hemma. Det är verkligen en trygghet och något varmt som man har här i Östergötland, som inte riktigt kan beskrivas. Gårdagen spenderades med att sova, må dåligt, och sedan utgång och det var faktiskt roligare än jag trodde - 3 timmar innan vi skulle ses visste vi inte var vi skulle förfesta eller vilka som skulle vara med. Runt midnatt dansade jag nog med ugnefär 25 personer mer eller mindre. Så jäkla skoj. Brukar ju dock vara så att de kvällar man inte har några förväntningar på alltid blir bäst. :)
Var väl inte det roligaste att vakna kl 9 imorse men eftersom jag nu sitter med en macbook Pro och skriver så är det väl alldeles jättevärt i efterhand. Nio tusenlappar fick jag hosta upp för den här skönheten och det är ju lite som så att man blir sugen på design och produktutveckling när man inser vilka genier Apple är. Bara förpackningen var ju som en enda stor "fan vad du förtjänar att ha en macbook". Och ilandsproblemet jag har at the moment är ifall jag kan slita mig från datorn min och försöka installera min inhandlade bluray-spelare, eller om jag ska sitta kvar.
Jag sitter kvar. JAG ÄLSKAR APPLE!!!!!
Ikväll går det en uppmärksammad dokumentär om Forsberg på ettan, #21! Mannen är fantastisk och har inspirerat mig på många sätt. Legend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0