Andra sidan jorden

Sitter här och blir väldigt tårögd när jag ringer hem till mina fina och önskar dem gott nytt år. De är lite väl berusade och sådär som man ska vara på nyår, så vet inte riktigt om de kommer minnas att jag ringde. Men jag fick höra deras röster, de hade det så bra, och jag önskar jag var där just nu. Å andra sidan är det inte fel att vakna i Sydney med 30 grader sol och kunna äta en frukost alldeles ensam. Filosofiera över hur det här året kommer att bli - det kommer nog bli svårt att slå 2010.
Ska städa upp röran som blev här igår, fixa med bilder från veckan, packa och sedan ge mig iväg mot färjan till Manly. Ska bo med pappa hos hans kompisar i Norra Sydney tills nästa helg. Det blir fint.

Men inget är lika fint som er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0