Bruises that won't heal

Så var det med det, trevligt folk hemma hos mig, mycket vin och annan berusningsdryck, samt ett och annat bus som fick folk att bete sig som Rapunzel.






Idag vaknade jag, mådde som jag förtjänade och har sedan dess pendlat mellan hopp och förtvivlan angående många saker, men mest den som handlar om min reserv 12-plats på arkitektutbildningen i Lund. Det är det mesta som upptas av hjärnan just nu. Och också den i Norrköping, res 5 på KTS. Kan dom inte bara skriva "det finns inte ens chans att du kommer in" eller "du kommer troligtvis in"? Tre fucking weeks tills man får reda på resultatet, kan någon komma och rädda mig från galenskap fram till dess?

Nu tar svenskorna VM-brons och det är ju alldeles underbart att få avsluta med medalj iallafall! Dags för mig själv att röra på mig från köket, ska ta en promenad nu och rensa tankarna, saker man behöver göra då och då, speciellt mitt i en tjugoårskris. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0