Det löser sig, det brukar det alltid

Imorgon eller på fredag får jag reda på om min framtid fortfarande är ganska oviss, om det blir som jag vill ganska direkt eller om jag helt enkelt ska ta en omvändning och inte plugga nästa år alls, här hemma iallafall. Som min kära Freddy sagt några gånger, finns så mycket man vill göra här i livet och efter att ha åkt så långt så länge och klarat sig själv är det väl inte så konstigt att vi känner oss indestructible. Jag vill ju åka till Canada också, jag vill tillbaka till Australien, jag vill plugga här hemma med alla mina vänner, jag vill resa runt, jag vill jobba i Hollywood, jag vill öppna en restaurang, jag vill leva liksom! Det verkar som att jag har någon form av 20-årskris just nu, kanske är den över redan inatt/imorgon/på fredag. Just nu har jag det här på högsta volym, Timbuktu har sina ljusa stunder!


Kommentarer
Postat av: Zu

Hej Johanna,



Hoppas allt är väl och att du har en toppen sommar! Ser att du gillar Timbuktu. Jag ville bara tipsa dig om Sveriges Radios webbsida Gilla, som nu gästas av just Timbuktu! Kika in på www.sverigesradio.se/gilla och lyssna på vad han gillar och tipsar om för radioprogram och varför! Förhoppningsvis hittar du något kul eller spännande att lyssna på!



Vänligen,

Zu

2011-07-28 @ 10:08:12
URL: http://www.sverigesradio.se/gilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0