Full för kärlekens skull

Bra dag idag! Har på Creedence såhär vid midnight, städar mitt rum (jag är så pass galen att jag gör det när jag ska lägga mig), och har haft en riktigt bra dag på jobbet och sedan i Söderköpings uteliv (?).
Jag var en sväng på stan innan jobbet, och jag som brukar vilja tro på horoskop läste det igår och kunde då konstatera att jag borde ha en lysande dag för shopping idag. Och minsann, det stämde! Den sista fina höstjackan Åhléns hade snodde jag åt mig för 200 kr och en Björn Borg-väska fixade jag samtidigt, bra att ha till skolstarten liksom, var det nu än blir någonstanns... och sen följde jobb, det är faktiskt väldigt roligt när man har så roliga kollegor som jag råkar ha :) Och sen musikquiz på Bondens här i stan, nåt jag inte direkt bidrog till vinsten med, mer än mina eminenta Lady Gaga-kunskaper ("var fick Lady sitt artistnamn från?"). Gratis öl har jag inget emot och killen som sjöng i bandet lät äckligt mycket som Bon Scott. It's a long way to the top if you wanna rock'n'roll.



Dagens väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0