I gave my heart to rock n roll

Ojsan, det blev visst inte mycket bloggande under midsommarhelgen och verkligen inte under Peace & Love. Men nu är jag hemma igen, lite mer solbränd och några erfarenheter rikare!

Midsommar var verkligen skoj hemma hos Patricia utanför Söderköping där jag blev islängd i en pool med mjukisbyxor på, "sjuksköterska" till hundbitna David och Johan, pizzabud på morgonen samt också taxi åt en viss herr Särevall. Verkligen en rolig kväll med mycket oväntade saker, både bra och dåliga. Innan det hade jag och Milla även varit på Skälboö och käkat supergod midsommarlunch med pappa, hans vänner och farmor och farfar :) Gillar att farfar tog sig nån eller några nubbe, härligt att se honom ha så roligt. Såhär såg jag ut, klänningen är från Sydney och jag bara älskar den. Tyvärr har man inte på sig vit spetsklänning vid alltför många tillfällen haha.



Och så var det den underbara festivalen! Åkte dit med många vänner och träffade många vänner där :) Bland den halvmisär som ändå var på campingen, och trots att man kände sig lika fräsch som om man satt i ett avsloppssystem, så var det fantastiskt roligt! Dessutom såg jag så många bra band och artister! Mina favoritkonserter var Movits!, Veronica Maggio, The Ark, Kings of Leon, Teddybears, The Sounds, och verkligen underbaraste bästa Håkan Hellström! Såg även Oskar Linnros (för mkt fjortisar), Paolo Nutini, Journey ("Don't stop believin'", vilken allsång!) M.I.A., Lykke Li (på avstånd), Bob Dylan (legend javisst! Men ingen jättebra konsert ju), Mando Diao, I Blame Coco, Jimmy Eat World, Mustach samt lite random artister här och var. Missade en del bra som krockade men va sjutton här gäller det att prioritera! Hade skoj vid tältet/andra tält, men det var lite synd att det var så långt avstånd till allt och att mina fötter nu är fyllda med blåsor. Det är heller ingen bra idé att på fyllan skriva känslo-sms som man kanske borde väntat med...

Det var så mörkt den där kvällen jag gick hem
Jag hade hoppats på något, hoppats på något...




Jag har väldig sömnbrist just nu och tog ikapp 12 timmar inatt efter 2 timmar iförrgår natt (innan jag körde 5 timmar hem, helt otroligt hur trött man kan vara...) men ikväll har jag känt mig desto bättre. Jobbade dessutom efter hemfärden igår och det gick väl sisodär, men klarade utmaningen iallafall och nu är det fasen inte långt kvar tills jag börjar jobba på heltid. Två veckor där jag jobbar en helg och en torsdag, sen är det jobb jobb jobb som gälller.

Efter en mysig kaffekväll med Alexandra tar jag nu tag i täcket och sover vidare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0