Mitt namn är mycket och jag vill ha mer

Det är inte alla dagar man åker runt och chillar på Vikbolandet och hamnar hos en kompis som har 7 veckor gamla labradorvalpar. Även om valplukt i princip är lukten av hundbajs och hundkiss så är det en mysig lukt på något sätt haha, påminner mig om när jag var liten och mamma och jag hjälpte vår granne att ta hand om hennes valpar. Och herregud så söta valpar, jag dör lite inombords när de kommer och nosar och biter på en, kan de inte bara sluta växa när de är valpar?

Skor var kul att bita i :)

Nu är jag alldeles stoppmätt, har ätit och ätit och ätit hela dagen, och säkert 5 koppar kaffe sammanlagt, hos farmor (man säger inte nej till farmors mat även om man är mätt för det är liksom för gott, och på nåt sätt gör hon det godaste kaffet också...) och på Vikbolandet, och hemma imorse. Lite grekisk sallad till Project Runway nyss, det är ju aldrig den jag vill ska vinna som vinner det där programmet...

Nu ska jag mysa till HIMYM på tv och sen ska jag faktiskt städa lite, såhär sent på söndagskvällen. Upp äckeltidigt för att hämta pappa och Åsa på Arlanda, men det går alltid bra när man kan spela musik i pappas bil! Liksom lite bättre ljudsystem i den än i min Volvo :)

Och sen måste jag säga att trots att Kent är precis perfekta som de är på svennespråket, så är deras engelska versioner av Isola och Hagnesta Hill värda sin lyssning!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kent på engelska suger ;)

2011-07-17 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0