Nick of time

Blev visst en sådär spontan sommarfilmkväll igen, som så många gånger förut, med pizza, läsk och två filmer som valdes ganska random. The Other Guys och Alien, lyckade val, trots att jag är sugen på tjejfilmer men när man är ensam kvinna får man helt enkelt finna sig i situationen. Jag tror många tjejer håller med mig dock om att killar är så mycket enklare att hänga med än att vara ett stort tjejgäng och bara chilla, liksom, man behöver inte prata hela tiden och det blir inte komplicerat. Dissar inte mina fina tjejvänner nu, det är bara en befrielse att vara med killar ibland. Svårt att förklara, men ta åt er killar :)

Pappa befinner sig i Washington och det är visst 34 grader där, känns skönt att det bara är uppåt 30 i solen här hemma och imorgon ska jag ta bilen ut till poolen som ska testas för första gången den här sommaren. På kvällen väntar Soundtrack of our Lives inne i stan (samt Krunegård, men på något sätt känns det lite bisarrt att se honom live på scen när man träffar honom titt som tätt på jobbet) och jag är taggad på det! Men är i ett himlans Håkan-mode just nu alltså. Man blir verkligen frälst när man sett honom live och sett hans storhet med egna ögon. Jag har vetat om den länge, men den blir liksom förstärkt på något sätt. Det träffar rakt in i mitt tinnitushjärta.

Sommarn snurrade fort när vi bara snöade bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0