Spot on

Jag har precis skjutsat pappa och hans tjej till Arlanda, ätit en McFlurry med ballerina kladdkaka vid Kungens kurva i solnedgången, lyssnat på underbar 70-talsmusik, Sverige slog USA i VM (och får möta Aussie i kvarten, yay!), jag är lite pank men glad ändå, jag får tillbaka allt utom självrisken på min hemförsäkring för iPhonestölden (tack Länsförsäkringar) och trots att livet kunde vara lite bättre för stunden så gäller det att ha perspektiv på saker och ting. Det kunde varit lite bättre, men det kunde också varit mycket sämre.

Dags för lite filmjölk, flingor och sedan några timmar i min säng som fortfarande regerar i min värld som den skönaste som finns.



Om man ändå kunde spola tillbaka tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0