Take this heart and make a dream come true

Det här lyssnar jag på just nu, gammalt som nytt;

John ME - Paris

Editors - Papillon

Graveyard - Uncomfortably Numb

John Mayer - Assassin

The Kooks - Sway

Mumford & Sons - Winter Winds -min lämna-Sydney-låt....

Veronica Maggio - Sju sorger

Creedence - Midnight Special -för evigt bungylåten

The Antlers - I Don't Want Love

My Morning Jacket - Wonderful

Loch Lomond - Wax & Wire

Bombay Bicycle Club - Shuffle

Wolfmother - Love Train

Audioslave - Shadow on the Sun -lärde mig uppskatta Audioslave i Sydney

Teddybears - Automatic Lover -sååå P&L

I Blame Coco - Selfmachine

(hm, vad smart jag -inte- är som inte gjorde en spellista av det hela bara istället för att copy/paste-a allt....)




Kvällspromenad längs kanalen, hade gärna haft systemkameran men nu fick telefonen duga, inte helt fel. Har blivit galet Instagram-beroende! Nu räknar jag dagarna med jobb kvar på ICA den här sommaren (många) och funderar/drömmer vad jag ska göra om jag inte trivs i Sthlm och inte kmr in i Lund/Norrköping, kanske att Nya Zeeland skulle sitta fint? Då kan jag ju åka till Sydney och hälsa på på vägen dit. Och så kanske jag får med mig några andra. Nä nu känns inte hösten inte lika illa längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0