500 miles

Är helt död efter ett brännpass följt av ett bodybalancepass. Är man gammal hockeyspelare så är smidighet inget jag direkt har... Hursomhelst skönt att träna idag! Har varit förkyld och är det lite fortfarande men det känns bättre så ska försöka träna mycket mer nu.

Fick en glad överraskning i brevlådan idag! Nåväl, jag hade väl väntat på det i 3-4 veckor, men det damp ner ett kuvert från australiska skatteverket! Och vilken check sen... jag betalade bokstavligen talat inte en enda dollar i skatt nere i Australien. Jag jobbade 4 månader ändå, trodde att de skulle dra lite iallafall. Men glad är jag! :) Sen hur dyrt det är att casha in en check på Nordea återstår att se imorgon.

Kollar in Peace & Love's artistlista igen, känns helt sjukt att jag kommer att få se dessa akter om bara två och en halv vecka; Kings of Leon, Lykke Li, Paolo Nutini, Bob Dylan, Journey, Håkan, Mando Diao, Foreigner, Daniel A-R, Miss Li, Säkert!, Strokes, Timbuktu, The Sounds, bob hund, Teddybears, Jesse J, Movits!, MIA, Volbeat, The Ark, Oskar Linnros, Veronica Maggio, Graveyard, Deadmau5 ... ser fram emot dem i fet text lite extra mycket ;)

Ser fram emot den här sommaren mucho mucho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0