Brick by brick

Har haft några jättefina dagar här i veckan med studentfirande, barhäng och sen en tacokväll igår med bildspel från Aussie och Nya Zeeland. Marcus är en skitduktig kock, kaffe är inte bra att dricka tre koppar av innan man ska sova (ja man somnar ju helt enkelt ALDRIG då) och jag kan fortfarande känna hur fantastiskt det var att sitta i en campervan 1000 mil genom Australien som att det var precis just nyss vi åkte runt.

Idag gäller matteplugg för mig, måste komma ikapp med distanskursen. Är inte så svårt om man anstränger sig lite, men idag skulle jag verkligen ligga i sängen eller soffan hela dagen och bara inte göra nåt! Verkar som att jag faktiskt pluggar bättre när det är lite roligare väder ute, men då kommer ju å andra sidan ångesten över att inte kunna vara ute ....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0