Fred och kärlek

Ja, nu är det bara 3 veckor kvar till Peace & Love i Borlänge, och jag är sååå taggad!! Gjorde en spellista på Spotify nyss lite snabbt med de populäraste (och de jag tycker är bäst) låtar av de största artisterna, den hittas här. Trots att jag för tillfället är otroligt pank och egentligen inte borde åka iväg på några bestyr så känns P&L helt rätt och så underbart. Har fina vänner med mig att dela upplevelsen med och vi ska minsann göra det till den bästa veckan 2011!

Började annars titta lite på min mattekurs idag, ska börja med den ordentligt imorgon. Det verkar vara en baggis mer eller mindre, och jag har hittat ett sjukt bra ställe där man kan få hjälp i matte på internet, så jag känner mig peppad på matten på universitetet. Jag gillar ju matte, tycker det är roligt (när man förstår...). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0