Och alla vill ju ha dig nu

Sitter i min säng, världens skönaste, och känner lukten av pappas kyckling som ligger i ugnen. Mysbelysning, regn utanför fönstret och söndagkväll. Kan det bli mer underbart en sån här dag?
Har satt upp mig på en tvåa inne i stan som intressant, kanske är kul att gå och kolla och bli jag kär i lägenheten får jag väl tvinga nån att bo med mig :) det här med bostad är ju krångligt, men jag lovar, jag ser så mycket fram emot att inreda! Åka till Ikea och ta med sig halva butiken hem, och köpa gamla möbler och måla om! Jag älskar ljusa färger eftersom jag tror att man påverkas lite av färgerna omkring sig. Allt behöver ju inte se sjukhussterilt ut, man kan ju lägga en vägg med till exempel rött som jag hade i mitt förra rum :) fantiserade loss idag på grund av att jag beställde 7 förstoringar av foton från Aussie. Sydney Harbour Bridge, skyline och Operahuset, Ayers rock, Barriärrevet, naturen på vägarna i Aussie, Mt Cook-spegelsjön och mineralvattenssjön vid Lake Tekapo på Nya Zeeland. Ska rama in dem i en snygg ram och sätta upp den nånstans där den syns bra när jag flyttar härifrån.

Men nu är det mysdags!!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är stan Norrköping? :)

2011-06-20 @ 19:34:38
Postat av: Theoanneli

many thanks for your dedications to this world

2011-09-05 @ 12:34:42
URL: http://theoanneli.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0