Tvåpunktsperspektiv

Så är man hemma från ännu en dag som har spenderats på skolan i mer än tolv timmar. Fick skissuppgifter att göra - fasen vilken tid det tar att rita ordentliga perspektivskisser - och sedan skrev jag vidare på tekniken jag har tenta på på fredag. Känns så fett att faktiskt kunna saker och ting om balkar, stänger, böjmoment, tvärkrafter osv osv. Är väl lite bäng men jag vill ju ha det såhär, mata in information i huvudet och kunna använda det. Pratade med min lärare idag om att jag ska sluta och trots att han sa att det var bra att jag tagit ett beslut så tidigt så hoppades han på att jag skulle komma tillbaka. Känns ju faktiskt bra att de välkomnar mig tillbaka ifall att jag skulle faila varenda tenta på LiU.







Är ju bra att man ser nåt när man åker hem :S


Ska plugga matte, engelska, etik, industriell ekonomi och programmering i vår på LiU, sen blir det förmodligen EMM-programmet (civ. ing.) som är inom miljö, energi och management. Enligt min fina vän Sara så är det ett fett bra program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0