I have died every day waiting for you

Det är lite som att känna att man är med i Idol när man presenterar sitt arbete efter 2 veckor av hårt, hårt arbete. Man står där bredvid det som speglar ens person, fantasi, kreativitet, och får höra att nja, så jävla bra är det inte. En hård jury bedömer det du gjort, och även om de säger att det inte är personligt så är det ju precis så det känns. Jag försöker intala mig själv att inte göra mer än jag behöver för att bli godkänd, men jag vill ändå visa att jag kan NÅGOT. Får se hur snabbt det går fram tills julen, jag får bita ihop och köra på helt enkelt. Men jag kan säga att jag iallafall är nöjd med mitt cp-hårda arbete.

Hela helgen har jag nu ledig, det är så himla underbart! :) Lyssnar på Bon Iver och har sett en massa avsnitt av serier nu på dagen, strax ska jag pallra mig ner till gymmet och köra hårt. Könns ju dock som att man aldrig kommer bli ordentligt frisk, är halvt om halvt snorig hela tiden. Ska göra nåt så tråkigt som att stanna inne ikväll och ensam kura ner mig i soffan med lite popcorn och se på IDOL, haha! Måste vara 2 år sedan jag såg det senast (förutom lite auditions nu i augusti) så det blir ju lättsam underhållning ikväll. Om man ändå hade en bluray så man kunde spendera helgen till att se hela Sagan om ringen =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0