Maxing it

Kanske borde lägga av med Pepsi maxen. I helgen konsumerade jag (och till viss del mina ateljépolare) ungefär 3 liter och det är ju värre än Aussie-style-konsumption. Sen är det ju inte alls bra för ekonomin. På tal om ekonomi fick jag nog imorse av regn, kyla, blåst och mörker så jag drog till Novalund och inhandlade en vinterjacka, Didrikssons, verkligen sportigt men jag vill fasen inte frysa. Den gick på en hel del hundralappar men vad gör man inte för att förmildra faktumet att man BOR I SVERIGE.....

Pratade med mormor och morfar precis, de är så söta! Mormor och jag ska på stan nu när jag kommer hem och morfar ville bjuda mig på middag när han är i Malmö nästa gång. De stöttar mig i allt också, även mitt beskymmer med utbildningen. Men det känns också oerhört bra att prata med min visa morfar som ändå levt 50 år längre än mig och är något mer världsvan liksom.

Gick från skolan halv nio, ganska tidigt ändå med tanke på att jag har alla ritningar kvar att göra, plus två SNYGGA modeller av mitt hus + massa annat. Det löser sig nog fram till fredag får vi hoppas. Såhär ser mitt skrivbord ut förresten! Oerhört kreativt.


Läg märke till den tomma Pepsiflaskan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0