The arts and crafts


Känslan när man går upp halv sju, inte har sovit ett enda dugg och man vet att det väntar mörker, kyla och 6 timmars föreläsning när man lämnar lägenheten. Den borde jag tyvärr vänja mig vid. Jag måste säga att tekniken á la fysik A var mycket mer underhållande än frustration över gips och jag hat-älskar tanken på att jag får bli lite mer techno efter julen.

Dagens att-göra är att spåna lite på en trädgård jag ska rita i arts and crafts-stil... Jag måste rita exakta blommor och växter, och helst såna från Skåne, och gärna såklart då på nåt sätt så att det ser snyggt ut. Jag har ingen mat whatsoever hemma (iallafall inte färsk) så jag undrar var jag ska få energi från. Och hur i helvete ska jag klä mig för att se ut som Prinsessan Leia på lördag? Jag undrar dessutom vad evetuella läsare tycker om att vissa på A frågade "vem är det?" när jag avslöjade min planerade utklädnad.
The nerd in me doesn't belong here...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0