Around the world

Har precis bokat en flygresa till Berlin. FLYGRESA! Jag är ju tamefan tokig som sätter mig på ett plan utomlands efter det senaste årets händelser. Men jag hopaps och tror att det inte ska vara någon risk för flygplansexplosioner, terrorbomber, naturkatastrofer osv osv när jag rör mig utomlands numera. Fått en del av den varan kan man säga.

Och flygplan var det ja, är fortfarande i ledsamt mode efter att man fick reda på att Liv dött i en flygolycka. Det blev värre när jag läste hans blogg från Ryssland från förra vintern. Man förstår vilken skön kille det var och vilken underbar person det är som nu saknas. Alla människoliv som tas på detta sättet är värda att sörja... Men man blir mer berörd av vissa. Om ni vill skratta lite, gå in och läs lite på hans korta men underhållande blogg http://stefanliv.blogspot.com/ .


Rest in peace, Liv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0