På chartern red frugan dromedar, fast jag fick kamel

Dags att ifrågasätta det dumma valet att tona håret mörkare, en halvt om halvt impulsaktig handling innan jag flyttade hit. Tittar igenom bilder och bara längtar efter att ha ljust hår igen. Varför gjorde jag så? Buä, känner mig blek i denna frisyr. Men ska till frisören på fredag och då ska det bli finare i nyllet. Mye finare!

Har egentligen mycket att skriva om men det är så pass mycket att det inte går att skriva ner. Kan till exempel skriva ett helt inlägg om hur jag i en frigolitbyggd lila farkost hoppade ner från en ramp ner i Helsingborgs hamnvatten i lördags och sedna hamnade på en bra stor krog. Osv osv. Istället bokade jag hembiljetter till Norrpan/Sörping den 30 september och stannar över helgen, förhoppningsvis kan jag vara med mina vänner och min familj såpass mycket att de blir lika insatta som jag i detta börja-plugga-kaos som råder. Eller kaos, det är mer oordning kan man väl säga. Fast när vi idag fick jobba själva i ritsalen med en ritningsinlämning kändes det som att man hittat hem, iallafal gällande utbildning :) Är så grymt glad och tacksam fortfarande över detta. Luncha med nya människor varje dag och hitta nya möjligheter, jag gillart! Blev dock en lätt shoppingtur på lunchen ner efter redskap och vi som inte har så mycket kurslitteratur har istället mycket redskap/verktyg, till exempel en rulle papper som gick på 200 kr idag, härligt härligt!

Nu har jag fixat upp min Ikea-lampa och nu ska jag tända den, ta in hur mysigt mitt rum är, och sen sova. Imorgon har vi verkstadsintro, lite som träslöjd! :) Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Fred

Hahahahahha älskar rubriken

2011-09-07 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0