They were catching deer, we're catching viruses

Hemsk jäkla dag idag som blev så på grund av att bästa Stefan Liv tillsammans med sitt ryska lag dog i en flygkrasch. Det har varit snålblåst och regn hela dagen i Lund, men jag måste säga att det var en ljusglimt när jag lycakdes hitta en cykel idag! En lapp och den var min, glad att jag kan cykla numera, att gå sinte bra, blir så lätt överkörd av alla andra cyklande i denna stad. Gjort lite av mina uppgifter som ska vara inne på fredag, men peppat Danmarksresa imorgon (utan explosioner osv osv). Imorse vaknade jag och kände mig så dåsig att jag trodde att jag fått influensa, men med Panodil och lite vilja fungerade det att dra iväg mot A-huset.

Igår unnade jag mig shopping och fixade bland annat ett par svarta jeans, tänk att ett basplagg kan göra att garderoben känns så mycket större. Borde gå och försöka hitta en bra klänning tills på lördag då det är sittningen igen på skolan följt av en sväng till Heartland, första riktiga utgången här i Lundastaden!

Och nu ska jag sova, länge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0