Although I made up my mind

Jag vill sätta på mig min vårjacka nu, jag vill shoppa vår- och sommarkläder nu, jag vill veta hur jag ska jobba så jag kan planera sommaren nu, jag vill ha sol och värme nu NUNUNUNU. Desperat satte jag mig i solen på frukosten imorse på jobbet, eller rättare sagt utanför. Det fick mig att vakna till lite men skönt vad det väl inte direkt. Verkligen, de senaste två månaderna har känts sååååå långa. (Kanske för att jag knappt gjort nåt annat än plugga och jobba, men ändå.)
Taggar Rockfesten på Trappan på lördag, men hur ska man klä sig, all in eller lite sådär mittemellan?
Taggar flytt också! Bara ett par två veckor kvar tills jag får nycklarna till lyan och nya (förhoppningsvis roliga) korridorkamrater! Med tanke på att samma dag är vintern officiellt över så kan det knappast bli bättre. Och jag får snart åka ner till Lund där det väntas fest och mys :)
Nu ut på isbanan utanför dörren, är ju helt fantastiskt hur bra det är när snö smälter och sedan fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0