Good things usually happen, bad things sometimes happen

Vidhåller fortfarande att House är den bästa tv-serien som någonsin gjorts. Bäst skådisar, bäst karaktärer, mest intressant, roligast humor, bästa tv-musiken, snyggast filmad, osv. I och för sig är de första säsongerna mycket bättre som säsonger i sin helhet, men om man ser till hur bra enstaka avsnitt är nuförtiden så finns det inget bättre.

Det låter kanske konstigt att säga det här men idag fick jag äntligen gå till skolan, arbetsbefriad sen min kollega superkvinnan kommit hem från Thailand. Ica är kul, but not exactly forever om man säger så. Det är så mycket lättare att vara nyttig också när man inte jobbar och köper onödiga billiga saker, t.ex. en påse Polly för 10:-. Eller som hela förr-förra vckan när vi sålde 3 kanelbullar (goda som fan var de också) för 12 :-. Jag måste gå till gymmet imorgon...

Pappa är på Bahams och man är ju inte avundssjuk alls. Nej. Inte. Alls.
Men jag myser hemma ensam med massor av ljus och My Morning Jacket. Gillar verkligen singelomslaget till den här låten (låten gillar jag ju också btw):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0