I could have been a princess, you'd be a king

Vaknade till ett sms från Aftonbladet, Victoria har fått barn, en prinsessa. Now that's awesome, låt oss lämna dem i fred nu wtf. Hoppas hon är söt! SVT hade några roliga manipulerade bilder av Victoria och Daniels ansikten och de var grymt roliga hehe.

Linjär algebra-ångesten fortsätter och det botar jag med att återigen jobba imorn. Finfint. Egentligen är det enda jobbiga att gå upp så äckligt tidigt (05.00) men jag tjänar cash och snart flyttar jag ju in till Staden så då blir såna pass lättare. Taggad är jag!

Inte social direkt när jag haft väldigt o-festiga helger nu i en sisodär två månader (bortsett från Mello-helgen). Efter nyår fick jag väl en väldans avsmak för det där med alkohol hehe så det kan ju ha sin förklaring. Men ska bli kul med Rockfest imorgon. Det finns ju en gräns för hur mycket linjär algebra-ångest man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0