Linjärt oberoende

Dagen har spenderats åt att i två timmar sitta på en föreläsning i linjär algebra och, faktiskt, förstå det mesta av det. Imagine. Sedan kände jag mig mest iq-befriad när jag gav mig på matriskalkyler och Gausseliminationer. Jag suger, men det kanske Khan academy kan ändra på imorgon! 2 veckor och 4 dagar till tenta. Det KAN gå.
Ingen är taggad på utgång så jag får väl skjuta upp det ännu en vecka, har insett att merparten av mina vänner härifrån faktiskt inte bor här längre eller har mycket partaj med sina nya vapendragare. Helt okej i några månader till men sen får jag ta igen det när jag återigen blir en glad nolla! Längtar för övrigt till efter mina tenta andra veckan i mars då jag drar till Lund och hälsar på, dom saknar mig och jag saknar dom.
Sen måste jag hylla träning! Har känt mig seg och halvsjuk i två månader men sen jag började träna den här veckan känns det plötsligt bättre. På söndag blir det nog ett hockeypass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0