2011.

En obligatorisk lista snodd från Fred.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor. Men det coolaste var att hoppa bungyjump. 134 meter. Hej och hå.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar aldrig ha några. Men ett viktigt löfte till mig själv höll jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Vänner och vänner, men några bekanta fick barn
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Australien, Nya Zeeland, Danmark, Norge, Tyskland. (Singapore, Storbritannien om man räknar mellanlandningar)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Plugg. Låter så sjukt konstigt men jag vill komma igång med plugget nu.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 6 maj, när vi åkte hem från Sydney. Och 8 augusti, när jag fick reda att jag hade kommit in på arkitekt. Samt 22 juli. När jag var i Oslo. Hemsk dag.
8. Vad var din största framgång 2011? Att komma in på arkitekt kanske trots hur det slutade? Nejmen att jag har vågat en massa saker. Varit ärlig mot mig själv.
9. Största misstaget? Att inte hålla koll på väskan inne på H&M. Undrar var min stulna iPhone är idag...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha man kan ju definitivt räkna min extrema influensa för exakt ett år sedan till det. Men annars inte så mycket, förutom att min hörsel blivit nedsatt sen fallskärmshopp med förkylning. Rekommenderas inte.
11. Bästa köpet? iPhone och MacBook får jag nock säga!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Upplevelser på Nya Zeeland vill jag påstå, iaf sett till tidsintervall!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Tror att ögonblicket i kassan på Ica när jag kom in på arkitekt var det absolut lyckligaste. Men alla moments i Australien och Nya Zeeland. Det finns en kväll/natt jag minns jävligt bra i Sydney som jag behåller för mig själv. Men den var sådär film-ig och magisk. Då var jag glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Little Lion Man; Winter Winds - Mumford and Sons, Vart jag mig i världen vänder - Björnstammen, Levels - Avicii (Gustav i Lund och hans extrema bas!), Beth/Rest - Bon Iver, The heart of life - John Mayer... Ack det blir så många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Många framgångar men några bakslag som man helt enkelt får lära sig av.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spelat mer ishockey. Och försökt lära mig spela gitarr.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar att jag inte hade färgat håret brunt (om man nu kan göra det "mindre")... Och ätit mindre choklad, man får så mycket finnar alltså.
18. Hur tillbringade du julen? Norrköping/Söderköping. Fint. Lugnt.
19. Blev du kär i år? Om igen.
20. Favoritprogram på TV? The Big Bang Theory! Och Frozen Planet!
21. Bästa boken du läste i år? Between a rock and a hard place av Aron Ralston. Lite seg men den är gripande.
22. Största musikaliska upptäckten? Har börjar lyssna på sjukt mycket house/dubstep sen jag flyttade till Lund (och tillbaka) tack vare några få inflytelserika personer där. Har annars lyssnat på typ 1000 olika artister/band sen i maj. Bokstavligen talat, enligt last.fm. Kan inte komma ihåg alla nya.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett awesome återseende hos mig och en asfin utgång. Mina vänner är awesome.
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig en MacBook. Köpte mig en själv i julklapp. Heh.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Kommer faktiskt inte ihåg hur jag firade min födelsedag i sig, men lördagen därpå var det parti hos mig och en epic utgång. Jag gillade.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att jag hade insett att arkitekt inte är min grej innan jag började. Det hade varit bra. Hade kunnat stanna i Aussie längre. Eller börjat med Sara på EMM. Lätt att vara efterklok.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Arkitekt-ig.
29. Vad fick dig att må bra? Träning, vänner, familj och Spotify!!!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kändis och kändis, men han på Side Bar med gitarren den där onsdagskvällen. Och kanske James Franco.
31. Vem saknade du? ALLT. Tre ställen jag inte kan vara på samtidigt; Sydney, Lund och Norrköing/Sörping. Och allt som finns i de städerna (människor).
32. De bästa nya människorna du träffade? Roligt folk i Sydney/Lund! Verkligen har jag fått så himla många nya fina vänner i år. Lärt känna några bättre. Kan inte nämna några specifika. Ingen nämnd, ingen glömd.

Kommentarer
Postat av: Fred

HAHA, LÄTT han på sidebar den där onsdagskvällen, han glömde jag! Jizzz!

2012-01-04 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0