Det är som det är

Det kan ju aldrig vara så bra som man tror. Etiken är flyttad från torsdagar till onsdagar och gör plötsligt allt mycket struligare. Det här med självdisciplin kommer att testas.
Har haft en grymt trevlig dag med jobb 12-18 och sen middag i Västra Husby med mamma och Åza, som är lite av min extra storasyrra. Mamma tog hand om henne när hon var tonåring (jag nyfödd) då hennes mamma inte var en bra mamma, och lite på den vägen är det. Vi träffas sällan tyvärr men henne litar jag fullt på, det är en stark och beundransvärd kvinna som varit tillsammans med sin kille sen hon var fjorton (hon är nu 34). De har tre barn och är fortfarande lika kära i varanda. Underbart!
Imorgon bullbak med Sara och häng. Njuter av lovet kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0