Here I go again

Dags att snöra på sig grillorna igen och köra hårt! Hoppas kunna träna hockey på söndagsmorgnar nu ett tag framöver, vilket betyder att det blir utgångar mestadels på fredagar för min del. Tydligen behöver A-laget fler spelare, men vet inte om jag pallar hoppa in med matcher nu på direkten efter ett och ett halvt års uppehåll. Kondisen är nog sämre än någontsin (trots galna cykelturer i Lund, ska bli skönt att slippa en oväxlad cykel och uppförsbackar samt motvind) men jag tror mig ha hållit mina muskler i skick, om inte lagt på mer sedan sist. Lisa och jag taggade träning i Lund så jag får hoppas att trenden håller i sig! Kanske får utmana farsan på boxpass här snart... Dessutom så är det typ två personer kvar i A-laget som jag känner sen Pumas-tiden, å andra sidan är det nästan bara engelska i omklädningsrummet, så det kan ju nock vara litt skoj!

Haft en spontan myskväll med Lisa och har nu plöjt igenom två av tre extended-filmer. Börjar inse att maraton inte var en bra ide iallafall. Tar bort magin lite känner jag.

Lyssnar på Whitesnake och Foo Fighters som taggning tills imorgon och jag hoppas passet går bra för mitt högerknä! Pusshäj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0