Let's make some living after we die

Bra dag! Typ, iallafall så bra som den kan vara efter en natt av sömnlöshet i soffan hos C och D innan jag gick upp klockan 06 pigg och glad. För det var jag ju. Inte. Iväg till skolan och halleluuuuuja! Jag har en pedagogisk lärare i en av de svåraste mattekurserna (nåväl iallafall högskoleingenjörsvarianten av linjär algebra) och jag FÖRSTOD ALLT! Hade väntat mig två timmar av wtf-moments men det var ju inga konstigheter. Ryktet säger dock att det blir värre. Mycket värre.... Känns positivt och jag håller mig just nu kvar i känslan av förståelse av linjären ett tag till!

Två timmar på jobbet efter det och sedan besök till Actic, det blir visst en hundralapp dyrare i månaden men då kan jag ju träna i princip varsomhelst annars så helt OK. Fyndade som fasen på stan och hittade tröjor, en klänning, ett halsband och ett par underbara jeans, på Carlings, Monki resp JC. Allt för under 500! Kollade på kvittona och såg att jag hade "sparat" 1200 kr. Sånt här gör en student mycket glaaad! :D

Sen måste jag fundera lite på vad jag ska ha på mig på Mello. En invigningsfestoutfit, en fredagsmingelsoutfit och en lördagskväll-sändning outfit. Samt det viktigaste, efterfest-outfit. Vad tar man på sig?!?!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du Uffe Janfalk? :)

2012-01-17 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0