Love is a conversation I just can't have tonight

Sådärja, så var min 54-timmarsvecka på jobbet avklarad. Då var det ytterligare 30 timmars arbete innan jag kan njuta av "ledighet" igen (latsida, nejnej, det är jobb i Växjö och sedan stenhårt äckligt matteplugg som gäller).
Helgen har gått smidigt men jag hade ångest är klockan ringde 5.30 imorse. Den ringer en halvtimme tidigare imorgon. Faaaakkkk vad jag inte är morgonmänniska!
Skulle förresten kunna skriva många rader om hur mkt jag ogillar dryga kunder. Men tänkte att det nog kanske säger sig självt.
Har färgat håret ikväll, i pincip gjort färgen över håret jämn. Kan säga att jag inte kommer färga håret mörkt igen på väldigt väldigt länge. Funderar man på det och är ganska blond annars så kan jag rekommendera att ta sig en funderare ordentligt innan. Jag kanske passade i det men det var inte jag alls. Så himla mycket bättre mår jag i blont hår.




Och jag är så himla glad att jag beställde mitt fodral. Är så jäkla nöjd. Hehe materialist javisst.



Kan tipsa om de fina flickorna i First Aid Kit! Såg dem på Nyhetsmorgon i helgen, riktigt bra musik. Fleet Foxes-style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0