Taggelitaggtagg!

Har precis gått igenom mitt schema fram till mars och tajmingen med jobbet kunde inte varit mer perfekt! Jag jobbat två veckor heltid på jobbet i jan-feb, men missar endast 2 föreläsningar i linjär algebra! Blev asglad när jag såg detta. Är så sjukt jäkla taggad på att komma igång nu! Flyttar in i min lilla lya 1 mars och enligt min budget har jag pengar över från lånet i vår så att jag inte behöver ta något alls nästa termin. Minimera studieskulderna liksom! Jobbar jag på i sommar kanske det rentav kan bli en sväng till Asien nästa jul/nyår. Det vore fan så värt att åka dit i vinter istället för en tågluff i sommar (fast det kommer jag väl inte tycka när jag jobbar aset av mig i sommar menmen). Allt förutsätter att jag är lika duktig som sara och klarar alla tentor på EMM första halvåret. Får jobba mot det!
Måste bara säga att det just nu känns så sjukt bra med alla beslut och allting, det enda som är lite tråkigt att jag nog måste avstå trippen till Växjö och Mello 2-5 februari. Hade ju varit riktigt awesome. But as the philosopher Jagger once said, you can't always get what you want, but if you try sometimes you get what you need!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0