i brist på något mer intressant.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del faktiskt :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nae inte precis ("nästa år ska jag spara mer pengar!")
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm, ja och så var det flera som fick reda på att dom ska bli föräldrar :)
4. Dog någon som stod dig nära?

Nej tack o lov
5. Vilka länder besökte du?
Spanien! :)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jaa. :)
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
19 oktober och 23 februari
8. Vad var din största framgång 2008?
Hmmm, jag får nog säga att mina betyg var rätt tillfredställande :P
9. Största misstaget?
Det finns massvis med småsaker jag ångrar men mitt största misstag var nog att inte visa vad jag känner ordentligt...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
heh....jag har haft ont i princip överallt, men jag har "bara" varit riktigt, riktigt sjuk en gång under året
11. Bästa köpet?
lätt, mina nya skridskor
12. Vad spenderade du mest pengar på?
RESAN herregud, säkert 20 000 sammanlagt med allt jag köpte innan och under den :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att inse att jag har så många fina vänner omkring mig! det låter så typiskt, men nu i höst har jag börjat fatta på riktigt hur viktigt det är med bra vänner. och jag har tur som har många av dem :) och glad och glad, men jag har garvat långa stunder åt max bilddagbokskommentarer.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Lay your love on me, Viva la Vida, Human, Empty Room, Hero, Rejected love, No Air (fast den kom redan sommaren 2007 började den spelas iår, lite sjukt men aja), Bag in a box (haha)....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare! :D eller ja, brukar väl oftast alltid vara glad men jag har börjat fatta vitsen med allt nu. haha gud vad dålig jag är på att beskriva saker
16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat mer barmarksträning i somras, läst, och vågat säga vad jag känner. typ?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framför datorn :P
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma och sen hemma med pappa. :)
19. Blev du kär i år?
På ett eller annat sätt ja :P
20. Hur många one night stands?
inga. haha
21. Favoritprogram på TV?
House! DET programmet har verkligen präglat mitt år
23. Bästa boken du läste i år?

(jag läser ju typ inget) men jag får väl säga The Pillars of the Earth.
24. Största musikaliska upptäckten?
David Cook, och kanske Lars dårå
25. Något du önskade dig och fick?

ja, min älskade iPod!!!! love love love är ordet
26. Något du önskade dig men inte fick?
mer ledig tid kan jag säga var en bristvara under året.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hade lite polare hemma hos mig på kvällen och sen så firades jag av släkten under dagen
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns det väl alltid...
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

rock, svett and hard work.
31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj. och MUSIK. alltid musik...
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Björn Gustafsson förstås, vem var inte sugen på honom haha
33. Vem saknade du?
Jayde och anna
34. De bästa nya människorna du träffade?
Dom vet vilka dom är... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0