in this rainfall feeling so small

Imorgon är det nyår och dagen efter det är alltså första dagen på 2009. Shit, 2008 gick fruktansvärt fort. Speciellt sommaren som jag mest spenderade inne på Ica. Och det fick jag ju visserligen pengar för så jag och Milla stack till Spanien. Men alltså - nästa sommar är jag 18 år och då ska det minsann firas. Det får ta och bli riktigt fint väder för det första. För det andra får alla inte ta och åka bort och lämna mig ensam i Norrköping. Nä, sommaren ska bli underbar. Speciellt den 22 augusti i Stockholm. Jag tror att det är det jag längtar mest till.

Men nu är det vinter och nyårsafton. Jag ska till Erika, det ska bli skoj, riktigt überskoj faktiskt. Vi ska fira att det är vår sista nyårsafton som underage, haha.
På torsdag, 2009 års första dag, ska jag träffa Glemminen på stan. Ta en fika och prata lite. Han är en sån bra polare fast jag bara känt honom i några månader ordentligt. Jag känner att jag liksom kan lita på honom och det är jag riktigt glad över. Riktigt bra vänner växer inte på träd. Men som tur är har jag en hel skog av bra vänner :)

Nu när det är så kallt ute kanske man kan tro att fröken Friis värjer sig mot att gå ut. Men faktum är att luften är aldrig så frisk och himlen är aldrig så klar (nja, åtminstone när den är molnfri) som den är på vintern. Jag älskar det. Det ligger mycket frost på backen just nu och allt glimrar så fint. Därför ska jag alldeles strax ta med mig vovven ut på en nattpromenad.

Tänker bara slänga in en liten bild som jag tycker är jättefin på mig och min kusse Martin. Kolla in hans pose - han är ju bara för himla söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0