nolltolv, inte nollelva

Ja, vi förlorade, big time. Mitt i alltihopa stapplade Glenn in på Himpahallen också och som den stödjande vän han är peppade han mig till att spela LITE bättre. Men vad hjälpte det, vi spelade mot landslagstjejer och jag blev satt som center - en position jag aldrig spelat på förr. Kommer få höra det här nu i evigheter, att vi förlorade med 0-12...
Hursom så kämpade vi och jag är nöjd. Men så jävla trött jag är nu alltså.
Igår var vi hemma och hade myskväll, jag och Milla hemma i pappas lägenhet. Vi hyrde film, hämtade Kinamat och såg lite på El Clásico innan hon var tvungen att åka hem lite innan 23. Det var så himla mysigt bejb :) vi gör det igen snart.
Aja sen såg jag Real Madrid förlora och sen la jag mig. Sen upp tidigt idag som sagt för att förlora en asjobbig match.

Meeen, imorgon är det en ny vecka mina vänner, och inte vilken vecka som helst! Veckan innan jul. Haha, det känns bra att inte ha köpt en enda julklapp...not. Jag måste inhandla någon form av julklänning för de få pengar jag har kvar på kontot. Efter jul sen har jag tänkt att kanske färga håret mörkt brunt igen. Eller permanenta, jag börjar bli så trött på mitt tråkiga hår nu. Går runt i tofs hela tiden. Bajs....

Inte en av mina bästa dagar det här. Nu ska jag soooova och hjälpa mamma med tvätten. Det är så nice att inte ha plugg denna helg. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0