Grab your binoculars, come follow me

Har haft en utomordentligt fin dag idag! Började med att jag var försenad till körlektionen på grund av att pappa och jag fastnade i bilkö på väg från Sörping in till stan - som tur var så påverkade det mig knappt och jag rullade iväg säkert och fint. Det var kul det här gången, vädret var bra och jag kunde se alla skyltar och känner igen att det är på g... någon gång ska jag väl klara det där körkortet!!

Hade två lektioner och drog sen hem. Nu har jag väntat på att Sibel ska ringa till mig för att jag ska göra en serie små intervjuer med henne inför Melodifestivalen åt poplight.se - de jag tidigare har skrivit/fotograferat/photoshoppat för. Ska bli roligt! Men hon har inte ringt än så jag får se när det blir av.

Tänkte bege mig ut på en promenad och fota förut men det är ju så JÄKLA kallt! Kan det inte vara sluta vara vinter snart? Spola gärna fram till april, maj nån gång, så man kan gå med vårjacka och solglasögon och bara njuta av vädret. Just nu är det ju snö på varenda kvadratcentimeter av trottoarerna. Kommer knappt fram. Gah.

Well anyway, har fått min nya mobil idag och det känns väl sådär att jag inte kunde hitta N79'an. Förstår nu hur bra den faktiskt var när jag kollar runt på den nya. Varför varför VARFÖR tappade jag den?! De säger ju att allt händer av en anledning, men detta förstår jag verkligen inte. Skit! Aja. Fin är den nya mobilen iallafall.

Nu ska jag plugga fysik igen. Induktion my ass.


Kommentarer
Postat av: Erica

Ska du intervjua Sibel?!? :O Jag vill också träffa henne!! Hon är bäst! :D

2010-02-12 @ 11:13:02
URL: http://eriicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0