Absurt

Blev precis sugen på potatismos. Hur sjukt är inte det? Har inte ätit det sen Lärka-dagarna och då var det pulvermos man fick. Brukade stelna till klibbiga klumpar efter ett tag. Fräscht.

Idag har jag varit produktiv och skickat lite mail och börjat skriva på mitt CV. Det är inte stora steg men det är 4 veckor kvar imorgon och jag känner mig lugn. Än så länge.

Och imorgon blir det ingen skridskoåkning, dels för min onda hals och dels för att Sara kommer på besök och vi ska laga lunch ihop. Lax skulle sitta fint.

Dusch och säng nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu kan jag mycket mer än vad jag kunde innan tack vare dej. Men det är fortfarande mycket jag inte fattar. Ska jag skicka den till din mejl då? :) Men du berhövcer inte känna att du måste fixa, den är redan så snygg;) bara om du har tid:) Pussss

2010-10-07 @ 10:34:28
URL: http://lovingvintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0