behöver jag verkligen MER kläder?

Idag gjorde jag det igen. Åkte fast inne på Monki. Fastnade för en t-shirt. Och en annan t-shirt till Milla i lite sen födelsedagspresent. Så dem köpte jag. även om jag ligger back med mobilräkninen och även om jag borde spara, spara och återigen spara till mina kommande utgifter i form av resa och annat tjofräs.
Men alltså, varför köper jag kläder när jag redan har överflöd av gamla kläder? Visst, allt har jag inte på mig men jag har absolut så det räcker. Dessutom kan jag ju vänta tills jag har gott om pengar igen, det har jag ju inte nu (eller jo, egentligen men de sparas denna månad). Så nu frågar jag mig, varför all denna shopping av kläder? Hmm. Känns nästan som att jag borde ta mig i kragen, även om jag vet att det finns många fler därute som handlar för mycket mer pengar än mig.

Anyway. Idag jobbade jag min tredje dag på Ica sen semestern slutade, hur jäkla segt som helst alltså. Mådde skit pga. vädret och huvet gjorde hur ont som helst efter att chefen fått mig att inventera 1300 lampjävlar. Plus en massa ljus och plasttallrikar och sånt. Tacka vet jag förra sommaren då jag inventerade fryst, mycket skönare och roligare. Hehe, bara så ni alla vet. Fröken Friis gillar inte att inventera.

Jag tänkte förresten posta min video här så alla kan se vad jag kämpade med i somras för att få ihop... min älskade Chase/Cameron-vid. Detta är ju en vid till House som jag har insett är bättre än Lost. Jepp, helt sinnessjukt att dumpa Lost för House, men så äre. Jepp. Här är videon iallafall, comment comment comment va. ;)
 
Imorgon ska jag träffade söta Alexandra på stan :D Hej då alla underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0