something good.

Jag kom på något redigt bra bloggämne idag på jobbet men det ämnet och den idén verkar vara som bortblåst. Hursomhelst ska jag skriva ett blogginlägg nu, tjoho.
  Helgen har förutom i kassan på Ica spenderats hemma hos pappa i världens bästa Söderköping, tillsammans med Freddryleddy. Även känd som Fredrika Moberg ;) Efter en bussresa och en promenad vid kanalen åt vi glass för att sedan ge oss ut och ta kort i det fina vädret. Det som det just hade regnat i. Helt sjukt underbara bilder blev det, finns en massa på bdb upplagda snart. :) Jag har också kommit att förstå att det inte är så långt kvar på mitt lilla sommarlov. Usch, "var tog det vägen?" tänker jag samtidigt som jag ser fram emot hösten rätt mycket. Jag menar, pengarna från Ica ska det åkas på resa för och det blir nog en del över efter det (får jag verkligen hoppas). Men alltså, jag kan inte låta bli att undra över hur det var för ett år sedan. Man var helt lost - visste ingenting om vad man skulle hamna i för klass, vilka lärare vi skulle ha, hur man skulle plugga... Nu känns det som att jag har plugget i min hand och jag bestämmer om jag vill kasta iväg det och inte bry mig eller om jag vill hålla kvar plugget i min hand. För plugget är ju faktiskt lika med en framtid.
  Det ska bli skoj med höstmys och tända ljus, sena kvällar efter träningen och gröt, regn och rusk utanför fönstret när vi har matte med Macke, och allt sånt där.. mysigt. Normala vardagar som man egentligen borde njuta mycket mer av än vad man gör. Det enda jag skulle önska mig är mer tid för annat är plugg, hockey och jobb.

Näee nu känns det som att jag borde avsluta mitt blogginlägg med en fin bild. Detta kanske är "mys" i form av en bild, vad vet jag. Jag tycker mycket om denna bild bara. :) Jag och Ramses nu i helgen. Plutt, han är SÅ SÖT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0