step up to the party

Hej. Idag har spenderats med idel glada friidrottare, och såna som hängt med för att titta på. Jag, Jullan och hennes brasilianare Pedro drog till nya Stadium arena imorse och såg när Jonathan vann 60 m, när Stoffe vann längdhoppet och när Sara blev salegn av sin syrra. Alla var skitdukiga! :D
Efter det övertalade dom mig att hänga med ner till stan så det gjorde vi. Tacos blev det för min del och jag har fortfarande kvar guacamole-smak i munnen...hmm. Sen tillbaka för att hämta cykeln som stod kvar där och sen hem. Najs förmiddag.

Igår var det ju Idol-final så nu har jag suttit här och läst intervjuer och grejer. Det jag inte kan fatta är att det inte står något om det som var bäst av allt, nämligen de gamla Idolernas lilla medley. Jisses, så bra alla har lyckats och vissa tänker man ju inte ens på att de en gång var med i Idol. Iallafall så var Kevin en vädrig vinnare i mina ögon fast jag hejade på Alice. Därför blev jag aningens förvånad när jag fick tårar i ögonen när Kevin vann...man kan inte undgå hur glad han blev och det blev jag faktiskt lite rörd av. :)



Ikväll ska jag och Milla ha myskväll hemma hos pappa som är i Linköping, ska vara hundvakt. Lite kinamat och nån bra film blire.
Sen ska jag spela match tidigt imorgon med mina flickor mot AIK 2. Glenn har hotat med att komma dit och se oss bli utklassade bara så han kan gå och reta mig i skolan för det, så vi får fan ta oss i kragen imorgon. Haha.
Och äntligen har jag en helt pluggfri helg... hihi!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0