mat

jag är urdålig på att fixa mat åt mig själv! jag skjuter upp att äta tills jag känner att magen kurrar, och den kurrar högt. varför jag säger det är för att mja, påminna mig om att jag måste ta tag i att göra bättre mat.
jaja, anyway. igår bestämde jag mig för att ta en tur till stockholm nästa helg. får se om någon hänger med, annars åker jag själv och njuter. jag är inte beroende av annat folk som många är.
innan det ska en mycket intressant vecka avklaras. imorgon börjar jag hjälpa till på hockeylägret. KLOCKAN 8 på morgonen. låter inte riktigt som jag, att gå upp kl 7 för att få börja jobba kl 8, frivilligt. meeeeeeeeeen, jag är ju inte riktigt klok.
efter en liknande morgon på tisdag ska jag bänka mig framför TV'n klockan 20 på kvällen. BWO uppträder och killen ska ju för fasiken leda en allsång. på onsdag ska jag faktiskt jobba på min stackars semester, kvällen, men på torsdagen fortsätter den ute i solen hos pappiluppsi. förhoppningsvis kan jag dra med någon ut dit. det är ju inte direkt så att maten stinker därute.

sen är det bara några dagar kvar tills jag börjar jobba igen. och då innebär det att endast 2 veckor av lovet är kvar. nae, herregud, jag måste göra mer saker.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0