friday I'm in love

Och Johan Palm kan sjunga. Alla kan ju för fasiken sjunga. Frågan är bara hur bra man sjunger. Det ni! Jaja, grabben har bra musiksmak så heja Palmen från Mjölby. Vi östgötar måste hålla ihop.

Slutpratat om Idol nurå, det finns annat att snacka om. Till exempel hur jävla glad jag är över mitt VG på fysikprovet! Jag fattar inget, jag trodde stenhårt på svagt G, kanske IG. Det kändes så himla dåligt. Så får man 1 poäng över VG. Jag tror aldrig jag varit så glad över ett svagt VG. Så, ja, puss på att det blev ett VG.
Eftersom skoldagen var väldigt lyckad så var ju träningen tvungen att bli mindre lyckad bara för att få ner mitt braiga humör. Jag känner mig verkligen kass på hockey ibland, så är det. Ibland kan jag känna att jag är skitbra, men det händer mer sällan. På fredag ska iallafall vi spendera en del av studiedagen med att lira lite hockey, jag och några polers. Jag är verkligen pank (jag ligger till och med på minus) så mer skoj än så blir det inte i helgen. Jag som hade längtat efter Freddy baby, nu får det vänta. Aja.
I helgen ska jag förresten jobba så att jag kan köpa lite fina julklappar om någon månad. Jag älskar verkligen julen och att ge bort saker, det tycker jag om. Klura ut bra klappar till folk. Att man får lite grejer själv är väl inte helt fel heller.

Nä, nu blir det skrivande av socialkunskapsuppsats hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0