i'm inlove with a fairytale

Jag är sjukt glad att Snälla, snälla inte vann igår. Desto tjurigare är jag över det faktum att opera är Sveriges nya favorit - och att om duellerna inte hade införts iår så hade BWO gått till final. Yes, de hade 80 000 röster mot Molly Sandéns 55 000 i delfinalen. Detta innan duellerna. Vilket bajs alltså. Men men, jag fick ju se, träffa och lyssna på dem många gånger här hemma. Tur i oturen.

Nej, nu kära läsare är Mellot över, och det är väl skönt det. Hockeysäsongen är också över, så nu kanske jag får lite tid över för en gångs skull. Men innan jag officiellt slutar skriva om Mellot och ESC fram tills... maj.... så ska jag visa er vilket land som kommer att vinna Eurovision. La Norweigue, typ, eller Norway. Eller på ren svennebanansvenska: Norge.



Nu har jag en massa annat att göra, bland annat jobba till 22 och förbereda mig inför rollen som Ingrid Bergman imorgon. Pusshejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är oxå glad att inte snälla snälla vann. Jag hade hopats på Alcazar, jag röstade någon gång men kom inte fram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0